måndag 20 mars 2017

[TS3] 15 frågor om mitt The Sims 3

Jag tänkte köra en 15 frågor-lista så att ni ska få lära känna mig lite bättre, eller i alla fall min Sims-sida, men istället för att besvara en fråga om dagen kommer jag besvara en fråga varje måndag. Den första frågan besvaras redan i dag. Listan har jag gjort själv och ni som har följt mina tidigare simsbloggar känner nog igen den, men eftersom att jag aldrig besvarade allt kör jag på samma lista igen.
Jag kommer även besvara någon form av lista om SSO snart också.
Vad sägs om det?


1. MINA SPEL
Vilka expansioner samt prylpaket har du?

2. BÄSTA OCH SÄMSTA EXPANSIONEN
Vilken expansion tycker du mest samt minst om? Motivera.

3. BÄSTA OCH SÄMSTA PRYLPAKET
Vilket prylpaket tycker du mest samt minst om? Motivera.

4. CC ELLER CC-FREE?

5. MINA MODS OCH SLIDERS
Använder du några Mods eller Sliders, i så fall vilka?

6. MINA FUSK
Vilka fusk brukar förekomma i ditt spel?

7. MIN HUSTYP
Flytta in i ett färdigt hus, renovera ett färdigt hus eller bygga ett helt nytt hus, hur gör du oftast?

8. MIN SENASTE SCREENSHOT

9. BÄSTA OCH SÄMSTA VÄRLDEN
Vilken värld tycker du mest samt minst om att spela i? Motivera.

10. BÄSTA OCH SÄMSTA ÖVERNATURLIGA VARELSEN
Vilken övernaturlig varelse tycker du mest samt minst om? Motivera.

11. EN FAVORITSIM
Visa och berätta lite om en favoritsim Du har skapat.

12. VANLIGASTE EGENSKAPERNA
Vilka tre egenskaper förekommer oftast när du skapar en sim?

13. MINA SIMSEGENSKAPER
Vilka egenskaper från The Sims 3 skulle du ha om du var en sim?

14. FAVORITRESEMÅL
Vart reser du helst med dina simmar? Kina, Frankrike eller Egypten? Motivera.

15. MIN BÄSTA SCREENSHOT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar